Cum se livreaza piesele auto?

 

Livrare prin curier rapid: Sameday Courier

  • In Bucuresti – Pentru comenzile de pana in 400 de lei, taxa de livrare este de 15 lei, indiferent de kg sau numarul de colete.
  • In provincie (inclusiv jud. Ilfov) – pentru comenzile de pana in 400 de lei, taxa de livrare este de 15 lei, indiferent de kg sau numarul de colete. sau de numarul de km suplimentari.

Confirmare comenzi primite online

Toate comenzile primite online trebuie sa fie confirmate telefonic de catre un operator Automobilus.ro inainte de expediere. Confirmarea se face in maxim 24 de ore lucratoare, iar expedierea se face imediat dupa confirmare, in functie de disponibilatea produselor din comanda ta.

Returnarea produselor

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile calendaristice. Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”.

Drepturile clientului:

  • sa returneze produsele in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestuia
  • sa primeasca inapoi contravaloarea produselor in maxim 14 zile de la restituirea acestora, inclusiv cheltuielile de transport

Returul nu se poate finaliza in urmatoarele conditii:

  • produsele au fost folosite, montate, sudate sau vopsite sau prezinta urme specifice montajului
  • produsele care au fost confectionate la comanda de catre unul dintre furnizorii AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL, special pentru masina clientului, cum este cazul produselor OE (original equipment), aduse la comanda speciala, aici amintim faptul ca toate kit-urile de retus marca proprie „AUTOMOBILUS”, precum si spray-urile de culoare marca proprie „AUTOMOBILUS” sunt incluse in aceasta rubrica si NU POT FI RETURNATE
  • orice fel de lichide auto (ulei de motor, antigel, lichid de frana, ulei de transmisie, etc)
  • produsele de detailing auto si polish trebuie returnate nefolosite, neincepute sau sigilate acolo unde este cazul

Pasii necesari finalizarii returului

  1. Ne anuntati pe email de intentia de a incepe procedura de retur. 
  2. Returul se va trimite pe adresa Str. Prelungirea Ghencea nr 65B, bloc C1, parter, magazin piese auto Automobilus, Bucuresti, telefon de contact 0771717363
  3. Returul se va trimite prin curierat rapid, fara ramburs. Alternativ, il puteti aduce direct la magazin, urmand ca returul banilor sa se faca pe loc. ATENTIE! Daca returnati produsul in magazin, nu putem plati in numerar decat maxim 500 de lei/zi. Contravaloarea produselor mai mari de 500 de lei se returneaza in cont bancar.
  4. Plata returului va fi facuta de catre AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL, in maxim 14 zile de la primirea acestuia, in contul bancar indicat pe formularul de retur, conform legii in vigoare.

 Garantia produselor

AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL ofera mai departe garantia oferita de catre producatorul produselor, pentru toate articolele comercializate atat pe site cat si in punctele de desfacere. Produsele care fac obiectul garantiei, sunt garantate pentru defecte ce pot aparea in perioada de garantie. Termenul de garantie pentru vicii ascunse si/sau pentru conformitatea produselor de schimb si a produselor de origine decurge de la data vanzarii catre consumator a acestora. Termenul difera de la produs la produs, astfel:

  • becuri – 3 luni
  • stegatoare de parbriz – 6 luni
  • produse marca QWP (cu exceptia acumulatoarelor si produselor reconditionate) – 36 luni
  • produse reconditionate (casete de directie, pompe, turbosuflante, etc) – 12 luni
  • acumulatori – 24 luni
  • acumulatori pentru masini de scoala/taxi, pentru vehicule comerciale si motociclete – 12 luni
  • anvelope – 2 ani sau pana la atingerea benzii de rulare de 1.6mm
  • piesele compontete si conexe ale suspensiei si directiei in cazul masinilor de scoala/taxi – 3 luni
  • toate celalalte produse – 24 luni
  • consumabile si lichide, paste de polish, consumabile de vopsitorie – 0 luni
  • masini de slefuit MIRKA – 36 luni

Daca produsul nu este in stare de functionare asa cum s-a garantat, remediile vor consta in aceasta ordine:

  1. repararea produsului de catre producatorul acestuia
  2. inlocuirea produsului, daca nu s-a reusit repararea produsului
  3. restituirea pretului de cumparare, daca produsul nu se poate inlocui (nu mai este in fabricatie, nu mai este disponibil in stoc). 

In nici un caz compania AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL nu va fi supusa platirii oricaror daune ce depasesc pretul de cumparare al produslui. 

Piesele auto defectate in perioada de garantie, vor fi returnate insotite de urmatoarele documente:

  • copie factura + bon fiscal sau chitanta curier, dupa caz
  • copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehicului al carui produs sau material fac obiectul garantiei
  • copie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodice
  • dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) pentru tipul de motor si tipul de operatiunie/lucrare, precum si documentele fiscale aferente emise de unitatea de service auto (factura, bon fiscal) – Se obtine in momentul montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R.
  • nota de constantare a lipsei de conformitatea sau a viciului ascuns a produsului/materialului emisa de unitatea de service auto – Se obtine in momentul in care se constata defectul piesei, oricand in perioada de garantie. Nu este necesar ca service-ul sa fie acelasi service ca si cel care a montat piesa, insa este necesar sa fie autorizat R.A.R. 

ATENTIE! Fara aceste documente garantia nu va fi acceptata de catre producator. Va rugam pastrati aceste documente pe toata durata garantiei produselor. 

Produsele de polish/vopsitorie auto defecatate in perioada de garantie, vor fi returnate insotite de urmatoarele documente:

  • copie factura + bon fiscal sau chitanta curier

Modalitati de asigurare a garantiei:

  • in cazul lipsei conformitatii/viicilor ascunse, constate sau aparute in perioada de garantie a produslui sau materialului, consumatorul poate solicita repararea sau inlocuirea acestuia.
  • furnizorii si/sau producatorii cu care AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL colaboreaza, vor analiza cererea clientului si vor repara sau inlocui in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii produsului ce face obiectul cererii de garantie, produsele sau materialele neconforme, prin intermediul AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL.
  • cererea de garantie va fi adresata direct furnizorului si/sau producatorului, in urma instructiunilor primite de la AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL
  • daca din diverse motive furnizorul si/sau producatorul produsului nu pot asigura repararea si/sau inlocuirea produselor in termenul de mai sus, se vor acorda consumatorului masuri reparatorii echivalente, conform art. 11 din Legea nr 449/2003.
  • in cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, consumatorul va suporta cheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului/materialului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse (costuri de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, ambalare)
  • produsele si materialele inlocuite in perioada de garantie devin propietatea AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL si vor fi predate in momentul in care incepe derularea cererii de garantie.

Situatii in care NU se acorda garantia sau care conduc la iesirea din garantie a produslui:

  • produsul a fost cumparat de la alt comerciant si nu de la AUTOMOBILUS INTERNATIONAL SRL
  • consumatorul a comandat in mod gresit produsul, nu a pus la dispozitia noastra date de identificare sau le-a transmis incorect
  • consumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai sus
  • produsul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producator
  • produsele nu au fost montate intr-o unitate de service auto autorizata sau au fost efectuate fara scule ori dispozitive adevcate, fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehicului sau fabricantului produsului.
  • produsul a fost montat incorect sau impreana cu piese conexe uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificate
  • uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intreinterii sau reglajelor periodice necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produslui
  • produsul prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, indoituri, deformari care nu ii sunt imputabile sau a suferite actiunea unor factori extremi procesului normal de functionare
  • vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, mecanice, electrice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehicului: impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau cenrale cu efecte de uzura si dezolvare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase
  • vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri, drifturi
  • instalarea neautorizata pe vehiculde echipamente altele decat cele din echiparea din fabrica care ar putea afecta functionalitatea produslui reclamat
  • deteriorarea ori distrugerea produslui din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii nercorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura
  • seria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produslui a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanale
  • demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiilor aplicate de producator, acolo unde este cazul
  • piesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face parte (spre ex: Garantie ceurata pentru un filtru DPF care s-a infundat datorita unei valve EGR care nu functioneaza corect)
  • defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.)
  • nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabiite de constructorul vehiculului